|
|
|
|
مکاتب فکری در زمینه ی یادگیری |
|
|
| تاریخ ارسال: 1398/4/6 | |
|
مکاتب فکری در زمینه یادگیری - فایل به زبان انگلیسی است |
|
دفعات مشاهده: 4382 بار | دفعات چاپ: 945 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
|
طرح تجربه تدریس |
|
|
| تاریخ ارسال: 1398/3/6 | |
|
طرح تجربه تدریس |
|
دفعات مشاهده: 4551 بار | دفعات چاپ: 869 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
|
طرح برگزاری دوره های صلاحیت مدرسی |
|
|
| تاریخ ارسال: 1398/3/6 | |
|
طرح برگزاری دوره های صلاحیت مدرسی |
|
دفعات مشاهده: 4637 بار | دفعات چاپ: 955 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
|
طراحی پل کابلی |
|
|
| تاریخ ارسال: 1398/3/6 | |
|
طراحی پل کابلی |
|
دفعات مشاهده: 4351 بار | دفعات چاپ: 853 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
|
creativity in engineering teaching |
|
|
| تاریخ ارسال: 1398/3/6 | |
|
خلاقیت در آموزش مهندسی- مقاله به زبان انگلیسی است |
|
دفعات مشاهده: 5141 بار | دفعات چاپ: 1019 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
|
فصل نامه سوم - محدودیت های آموزشی دانشگاه های مهندسی |
|
|
| تاریخ ارسال: 1398/3/6 | |
|
فصل نامه سوم- دانشگاه های مهندسی چه چیزهایی را یاد نمی دهند |
|
دفعات مشاهده: 4727 بار | دفعات چاپ: 977 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
|
فصل نامه دوم- الزامات مهندسی |
|
|
| تاریخ ارسال: 1398/3/6 | |
|
فصل نامه دوم- الزامات مهندسی |
|
دفعات مشاهده: 4589 بار | دفعات چاپ: 944 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
|
فصل نامه اول- تعریف مهندسی |
|
|
| تاریخ ارسال: 1398/3/6 | |
|
فصل نامه اول- تعریف مهندسی |
|
دفعات مشاهده: 4556 بار | دفعات چاپ: 910 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
|
ارزیابی درونی گرروه های آموزشی دانشگاه |
|
|
| تاریخ ارسال: 1398/3/6 | |
|
ارزیابی درونی گروه های آموزشی دانشگاه |
|
دفعات مشاهده: 4550 بار | دفعات چاپ: 939 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
|
موسسین شاخه |
|
|
| تاریخ ارسال: 1398/3/6 | |
|
موسسین شاخه |
|
دفعات مشاهده: 4382 بار | دفعات چاپ: 890 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
|
|
|
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد . |
|
|
|